onsdag 10 augusti 2011

Idag är det en sorlig dag !!!!





Denna dagen är så sorglig att jag lika gärna kan ha koppel på mig. Inte nog med det , det regnar också men det är lika bra det, för då syns inte mina och mattes tårar !!!






Min vackra, kloka mamma har åkt till hund himmeln, egentligen kände jag ju inte henne så bra men ändå kände jag henne om ni fattar hur jag menar ! Jag hälsade på henne i Skåne och det var då jag bestämde mig...jag skulle bli precis som hon vilket vill säga...långbent, inte speciellt lämpad för utställning ( om vi ska vara ärliga ) först upp i stolen då det skulle serveras tårta, sprang snabbast,barnsligast,hittade på roliga saker som gjorde att alla skrattde åt henne. Just så skulle jag bli...






Och nu när jag fyllt 6 år så säger min matte att : Ja du lilla puppis ( smeknamn ) du är då inte lite tokig du. Alla dessa upptåg och denna energi med alla leksaker som ska dras runt på bland annat.



Matte säger att jag är det bästa som hänt henne ...ja ja det kommer väl några snoriga barn före då kanske men på det stora hela så är jag det bästa.






Oj nu berättar jag bara om mig själv, det var ju inte meningen ,jag skulle ju prata om Mamma Filippa



Avslutningsvis vill jag nog bara säga Lilla Mamma sov gott vi ses !

1 kommentar:

  1. Hej Ninja!
    Tänk att jag fortfarande gråter när jag läser om Filippa!!Jag har läst det du skrivit flera gånger och jag glädjs så för att du är som din mamma! Jag förstår varför din matte älskar dig så! Här hos oss saknar vi Filippa hela tiden, trots att det snart är ett år sedan hon lämnade oss. Vi hade ett tufft år förra året, men nu orkar vi se ljusglimtarna igen. Men saknaden efter våra älskade hundar Tea och Filippa den är svår..........

    SvaraRadera