onsdag 9 juni 2010

Sista dagen innan sommarlov......


Nu tänker ni vadå skola ??? Ninja går väl inte i skolan
jo tänk för att jag gör det...
Min lillasyster Frida ska bli veterinär och då är jag med henne vissa dagar för att visa alla hur en riktig hund ska se ut !! He he
Skojar bara ni skulle bara veta vad dom gör med mig, lägger bandage,sticker mig nästan med nålar och sprutor, sticker stora sprutor i min kropp känns det som i alla fall men dom får bara känna på mig och ta sprutor på låtsas det enda dom får göra på riktigt är att lägga bandage.
Det är för att dom ska lära sig på en riktig hund.
På bilden ser ni när min lilla syster håller mig och jag nosar på mina klasskamrater.
Den blomsterid nu kommer med lust och....la la lala

3 kommentarer:

  1. Men oj så modig du är Ninja som följer med till den skolan!
    Är Frida redan så gammal att hon läser till veterinär?? Bra att ha en veterinär i "släkten"!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är Ninja och din lill syster Frida med.

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott .Från syster Fanny

    SvaraRadera