måndag 11 oktober 2010

Matte har ont i magen !!!!!!

För att i morgon Onsdag ska jag opereras i munnen, av den där djurplågarn ( vetrinären ) för han sa att jag har dubbla tänder i min mun och då måste dom ut . Fattar inte vad han har med det att göra överhuvudtaget egentligen, själv ser han ut som f..n i munnen tycker jag.

I alla fall så sa matte att hon inte tycker om när dom ska söva mig, hon tycker det känns olustigt
Jag sa till matte jag vet hur vi kan lösa det vi skiter i att ta bort tänderna helt enkelt !!!
Sedan är hon orolig för att jag kanske får ont och inte kan äta mat, är det någon av er som gjort detta så vill matte gärna veta hur det gick för er
Ja mina goda vänner håll nu tummarna att allt går bra, skulle djurplågarn misslyckas så äter jag upp honom !!
Hör av mig när allt är över. Och....jag har inte glömt att vi ska ha gemensam promenad återkommer med olika datumförslag.
Höstliga hälsningar Ninja

5 kommentarer:

  1. Stackars dig ,jag ska kanske snart sövas jag med ska kolla höfterna,man kan ju alltid morra lite men det hjälper väl inte.Hoppas allt går bra.
    Hälsningar syster Fanny.

    SvaraRadera
  2. Har du ont i höfterna syster ? Eller ska du ha valpar ?

    Kram Ninja

    SvaraRadera
  3. Hallo Ninja här är din släkt och kompis Sissi,du behöver inte vara oroligt säger matte den där äckligiga veterinären är bra säger matte.Själv har jag blivit nersövt att dem kunde titta varför jag har ond i bakbenen och det var inte farligt.
    Nu är benet mycket bättre men matte träna stenhård med mig.
    Hälsa din flock
    din Sissi

    SvaraRadera
  4. Tack ni alla för att ni tänker på mig. Lovar höra av mig och berätta hur det hela gick.

    Kram Ninja med sin oroliga matte

    SvaraRadera