onsdag 28 april 2010

Nu är det något på gång...



i morgon ska jag lämnas på vår- rengörning säger matte, det ska bli trimmning och bad.

Men det räcker inte med detta må ni tro för på Lördag ska vi åka till Grästorp på utställning !!!!!

Matte säger att vi ska bara titta och vara med dom sällskaps damer, vad nu det är för något.


Om matte så mycket som rör den där hemska lådan i hallen som innehåller onda ting såsom saxar, kammar och utställnings koppel då rymmer jag på allvar. Igår tog hon fram min stamtavla, sa att den måste vara med så vi kommer in ???!!! ( tror jag inte på )


Så som står och tittar bort på det bif. fotot, så intresserad är jag av utställningar ifall någon undrar. Ha hur som helt en trevlig helg alla mina kära och nära

5 kommentarer:

  1. Ninja jag vet att din matte håller sånt hon lovat, så du kan vara säker, det blir bara sällskap!!

    SvaraRadera
  2. Tjäna Prinsessan!
    Hur gick det för dig på utställningen, fick du springa eller klarade du dig som utlovat?
    Vi ses snart
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har en stående inbjudan, kom ni så går vi en sväng i skogen.

    SvaraRadera
  4. hörrödu NInja
    dags att uppdatera bloggen igen =) ja vill veta allt om vara-grästorpsutställningen... Hoppas vi kan leka snart. KRamar Tyra

    SvaraRadera
  5. Titta in här!
    http://www.sakk.org/bilder-tollesjo-10.asp

    Ninja!
    Du är avslöjad,du har varit på utställning IGEN och ligger där å´gottar dig!
    Ha det gott alla!

    SvaraRadera