tisdag 20 april 2010

Snart är det dags igen

Nu har våren kommit och för min del innebär att det att jag ska kuska land och rike runt i vår husbil med min familj.
Ni förstår mina hussar kör något som kallas racing, inte vet jag vad det går ut på alla kör runt,runt som galningar. Hur kul kan det vara ?

Ialla fall så säger lill husse att jag är maskot, jag
vill inte vara mask....jag är en hund
Det bästa med dessa helger är i alla fall att matte och jag tar lååånga promenader på olika ställen i vårt avlånga land och nya lukter, det är spännande samt att vi hela flocken bor tillsammaans i husbilen, det är lite trångt men mysigt. Vi är nära varandra allihop. hej hopp på er !! Bilden är tagen då jag är mask...???!!!

1 kommentar:

  1. Hej Ninja
    Hoppas du får några härliga dagar,med massor av go skogsluft! Förstår att du gillar att vara med i husbilen, då är det aldrig långt i från lite kel!!

    SvaraRadera