tisdag 16 februari 2010

Kan jag blogga ?

Hej på er

Hade tänkt att jag skulle blogga av mig lite här.
Jag heter som sagt Ninja och bor i ett gult hus i Hemsjö, jag har det ganska bra med min familj.
När matte köpte mig sa hon att du och jag ska åka på många utställningar....??? va då utställningar ? Jag tyckte det var skit tråkigt man fick inte göra något kul och jag har ju så mycket spring i mina ben och hela min kropp, hur skulle detta få ett slut... Men jag kom på det..
vi var i Växjö och det var första gången jag gjorde det...MORRADE åt domaren och visst blev det reaktion, domaren blev rädd och matte trodde nog att jag rapade !!!
Nästa utställningen prövade jag igen och ja då det funkade det igen...berättar mer en annan dag matte ropar att vi ska ut, och jag måste hinna ut genom dörren innan katt fan...

4 kommentarer:

  1. Hej Ninja! Det var på tiden att du skaffade dig en blogg! Vi tycker ju att fler än vi på Hot Fire ska få läsa allt roligt du hittar på.
    Alla kommer att få läsa hur lik din mamma du är, utom då på morret! Det måste du ha från din pappas sida för morrat har då aldrig Filippa gjort!

    SvaraRadera
  2. Morret har jag hittat på själv, och det funkar

    SvaraRadera
  3. Hej Ninja!
    åh vad roligt att du börjat blogga! ska bli jätteroligt att få inblick i en princessas liv! matte bloggar oxå på www.aidamostyra.blogspot.com

    kramar Tyra & matte carin

    SvaraRadera
  4. Tjäna Ninja!

    Välkommen in i bloggvärlden, visste inte att du också älskar katter.
    Får se på söndag om du springer fortare än våra, Nisse hinner jag ofta ikapp vid grinden men Sushi springer i serpentin och det går inte för mig i alla fall att räkna ut hur hon tänker springa.Min matte säger att hon ser framför sig när du och katten ska ut på samma gång.
    Kram Agnes

    SvaraRadera