torsdag 25 februari 2010

Tänk på att vi har en husse

också i vår flock, som bestämmer ( tror han ). Om matte fick bestämma hade vi nog haft huset fullt med röda settrar, hon säger att hon älskar sådana som mig...

Men..det är så här att jag kräver kärlek 24 timmar om dygnet,omvårdnad,pyssel,promenader,friskt vatten,isterband,grisöron,god mat, gärna bandpasta,pannkakor,kyckling,kött i alla former, skriftligt avtal på att aldrig behöver ställas ut mer, få fortsätta min sök-spår kurs till våren,hela flockens uppmärksamhet,bästa platsen i soffa och säng,och sist men inte minst mattes ovillkorslösa ömma, varma,KÄRLEK.
Tänk om det kommer en sån där liten skit hem till oss då får jag ju inte det längre ??? Matte säger att det får du visst : Ninja du kommer alltid vara nummer 1 jag lovar säger hon jag har haft 2 settrar förut och jag älskade båda 2 lika mycket, det gick jätte bra ! Hur bra då ? säger jag dom är ju döda båda två...så bra gick det...Nää matte jag går inte på det !
Mattar kan vara luriga ibland, hon har lurat mig med att säga Nu ska du inte ställas ut mer,
men vem var det som ställdes ut i Sätila förra året ???? Jo jag, och det var då jag gjorde det....
morrade bara domaren närmade sig, måste få ett slut på detta. Visa tänder på sök-spår är något helt annat. Som vi säger i Irland Nemas Problemas. Ha en go helg på er alla vi hörs !

1 kommentar:

  1. Tips till Ninjas matte, som kanske inte Ninja gillar;)
    När man sitter där vi frukosten kvällsmaten, eller liknande ska man plötsligt säga så här:
    Det är något jag måste berätta.....
    Då blir pappan/hussen lite orolig och tror att man vill skiljas eller krockat bilen eller liknande. När man då bara berättar att man beställt en valp så blir de lättade och så är allt fixat! Jag vet av erfarenhet, hi hi!

    SvaraRadera